Ludvig Wiberg

Direktlänk till inlägg 3 juni 2012

(!)

Av Ludvig Wiberg - 3 juni 2012 21:31

Tjenare! Var ett tag sen sist.. I know. Men nu kommer ett litet inlägg. 

Här om dagen så skickade jag in mitt videoklipp till Green Day, någon där på deras hemsida ska göra ett videokollage med massa olika inskickade klipp till en låt, så att det ser verkligt ut. Här är länken iaf: http://www.greenday.com/node/8221. Hoppas den kommer med! Om den gör det så kommer jag lägga upp filmen här på bloggen. Idag har jag iaf spelat match, vi förlorade med 2-1. Det var en tight match men det gick inte hela vägen, men jag är ändå nöjd med min egen prestation :). Imorgon och hela nästa skolvecka är det elevens val, eller snarare "lärarnas val", inte mycket att välja på denna gången om man jämför med förra året. Menmen.. whatever.

See you guys!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ludvig Wiberg - 20 augusti 2012 14:22

    Åk på en ålandskryssning, eller hitta en perfekt laptopväska på www.laptopvaska.com....

Av Ludvig Wiberg - 10 maj 2012 14:28


Snart dags.... Tagga match! Heja di blåe!    

Av Ludvig Wiberg - 9 maj 2012 20:44


Imorgon är det dagen alla MFF:are har väntat på. Matchen mot Helsingborgs IF. Det kommer bli fullkomligt kaos! ååhhhh!! Ja, det kommer vara näst in till utsålt. Vi kommer sjunga tills vi blir helt stumma! KROSSA HIF! Nu vet ni hur jag känner... Ni ...

Av Ludvig Wiberg - 5 maj 2012 23:13

Hej! Alltså, jag vet. Det var ganska sjukt satans längesedan jag skrev här. Men, nu ska jag skriva ett litet inlägg om vad jag har gjort idag och lite sådant! För det första, det har varit underbart väder hela veckan! Känner att sommaren är på G nu!!...

Av Ludvig Wiberg - 9 april 2012 20:45

Tjenixen!  Har haft en jättetråkig dag idag, KUUUUUUUUUL VA? Helt awesome.. har bara varit inne och spelat och surfat i princip. Imorgon börjar skolan, det är väl inte hela världen direkt men det är skönt att komma tillbaka till de gamla rutinerna....

Presentation


En blogg där jag skriver lite allmänt om vad som händer i mitt liv just nu.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards