Ludvig Wiberg

Alla inlägg under maj 2012

Av Ludvig Wiberg - 10 maj 2012 14:28

Snart dags.... Tagga match! Heja di blåe!


 

Av Ludvig Wiberg - 9 maj 2012 20:44

Imorgon är det dagen alla MFF:are har väntat på. Matchen mot Helsingborgs IF. Det kommer bli fullkomligt kaos! ååhhhh!! Ja, det kommer vara näst in till utsålt. Vi kommer sjunga tills vi blir helt stumma! KROSSA HIF!

Nu vet ni hur jag känner... Ni ska få en riktigt go mff-låt också: 


När träden lyser gröna i en Malmö vår och MFF-familjen i mot stadion går.

Ja då sjunger hjärtat jag e KÄÄÄR!

Ingen annan plats kan va så bra som här!

När himmelen e blå,

jag älskar Malmö FF så,

jag älskar Malmö FF så! 


 

Av Ludvig Wiberg - 5 maj 2012 23:13

Hej! Alltså, jag vet. Det var ganska sjukt satans längesedan jag skrev här. Men, nu ska jag skriva ett litet inlägg om vad jag har gjort idag och lite sådant! För det första, det har varit underbart väder hela veckan! Känner att sommaren är på G nu!!

Gick upp vid 9-tiden och bara tog det lite allmänt lugnt på alltanen i mogonsolen med Sotis. Fixade sedan ihop fotbollsgrejorna och stack iväg på match. Vi mötte Real Malmö på bortaplan och matchen slutade 2-8 till oss efter ungefär 90% bollinnehav av oss. Ganska överlägsna var vi faktiskt, inte för att skryta nu alltså men så är fakta. Stack hem och tittade FAcup-finalen mellan Chelsea och Liverpool (2-1). Btw, igår på gympan så körde vi rugby och efter ett tag trodde jag att jag hade brutit näsan efter en kollision med ett knä. Aj!

Imorgon ska jag nog sticka ner till IP och kolla lillbrorsans match på bollfältet. P03 match. Måste dess utom åka in till mobilia för att fixa en grej som fukkat up sig i min mobil. Det är för komplicerat för att skriva bara såhär. Måste bara påstå att Green Day och Slipknot är så HIMLA FRUKTANSVÄRT BRA! I <3 THEM! Sanningen är sådan att jag vart på Green Days konsert på Ullevi i Götelaborg 5/6-2010. Jättejättesuperduperroligochunderbar kväll var det!

Ni kan få se nån bild som jag tog då. Inte världens bästa kvalité precis, men who cares..

Nu ska jag nog spela lite cod. YEY. Haha, ses dudes! Ha dä FETT!


gött väder var det ja


 

my photo



Presentation


En blogg där jag skriver lite allmänt om vad som händer i mitt liv just nu.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards