Ludvig Wiberg

Alla inlägg under mars 2012

Av Ludvig Wiberg - 31 mars 2012 21:15

Idag klockan nio ungefär så blev jag väckt. Vi skulle dra upp hit, där jag sitter nu. Bohuslän, Bovallstrand. Underbart ställe. Aja, vi stack vid tio typ, sedan satt man där i bilen i dryga 4 timmar. Nice. Det blåste som fan hela vägen dit.

När vi kom fram så spelade vi lite fotboll och så, jag och brorsorna. Sedan ner till badet och checka läget lite. Tog lite bilder där, det var underbart väder. Gött, får lite sommarflashbacks. Nu är det Earth Hour så kör bara på datorbatteriet istället för att ha i sladden. Aaa... men då blir det väl kanske nåt inlägg imorgon, vi får la se.






   


   

Av Ludvig Wiberg - 30 mars 2012 23:48

Tjenixen! Jo, jag har haft ett uppehåll kan man säga, här från bloggen. Har bara inte känt för att blogga. Men nu ska jag la börja igen. Jo, vi har slutat skolan nu för att gå på PÅSKLOV! Jippie! 

Det ska bli sjukt nice att bara kunna koppla av och ta det lugnt uppe i sommarstugan som ligger i Bohuslän.

Vi drar imorgon, jag, morsan och brorsorna. Papsen är hemma och jobbar men kommer sedan upp på torsdag igen. I bilen upp ska jag lyssna på lite Green Day och SLIPKNOT! Fuck yeah'.

Idag har det varit askul faktiskt, var med: Love, Ville, Rebecca, Lina, Linda & Ebba. Vi var hemma hos Ville och Love för det mesta, annars var vi ute en del också. Vi bara chillaxade lite halvnormalt, typ.

Nu när klockan är 00:05 så sitter jag och lirar lite Mw2 (för er som inte vet så är det ett spel till Xbox, PS3 etc.)

MFF har ju premiär på måndag, hemma då alltså. Men såklart så har vi redan dragit då så jag kan ju inte se den. AAARRGH! Damn it! När jag ändå håller till där uppe så kanske jag kan åka ner (från stugan) till Göteborg-SLASH-Hisingen och se Häcken - Mff. Den matchen är på påskafton, man vet ju aldrig... Hehehe.

Men nu ska jag inte dröja ut på mer tid av era liv. 

Ha d gött! 


 

Bild på mig, GREEN EYES


  

Slipknot

   

Glad Påsk!

Presentation


En blogg där jag skriver lite allmänt om vad som händer i mitt liv just nu.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards