Ludvig Wiberg

Alla inlägg under februari 2012

Av Ludvig Wiberg - 17 februari 2012 11:22

Idag så är vi på stora Berga lediga en dag före alla andra. Vi har inläst dag. Iallafall så ska jag nog ut och äta med några kompisar idag och så. Inget jätteplanerat. Men vi drar nog till no.28 i Limhamn. Imorgon så drar jag upp till Göteborg. Trevligt värre! 


Ha d gott! 


 

Av Ludvig Wiberg - 11 februari 2012 08:18

Hej! 

Idag är det lördag och jag har precis vaknat. Jag ska hänga med och kolla match med HYLLIE och så. Hoppas det blir en seger, ja det blir det! Sen så ska jag nog vara med Ville och Love och njuta av lördagen.. kanske träffa nån eller så också, man vet ju aldrig. Snart är det ju sportlov (v.8) och då ska jag och min familj åka upp till Göteborg till släkten, det ska bli skitkul! Göteborg är en underbar stad med en underbar dialekt. Vi ska nog också åka upp lite till en dag och kika till sommarstugan som ligger i Bohuslän. 1 timmes bilfärd från Göteborg. Så.. yes det är vad jag ska göra. 

Ha det gott!


Bild från i somras  


Av Ludvig Wiberg - 9 februari 2012 21:15

Jag har idag vatt och tränat, fotboll då för er som inte vet. Är målis så har haft målvaktsträning. Det vart najs och kul! Sen nu så har jag precis duschat och så, ska plugga lite av det sista på franskan också. Oui?.. Kanske kolla lite TV, köra ett pass och sen blir det sängen. Soo.. good night and sleep tight dudes! 


Ni kan få ett gitarrklipp att titta på också! 

Lite sen timing i början men sedan så artar det sig. =)


Av Ludvig Wiberg - 4 februari 2012 00:08

Alltså NUMMER 1: Det är så jävla kallt, helt sjukt! När man ska till skolan t.ex så blir köldfaktorn typ -18 om man cyklar i motvind osv.. kortfattat, jättekallt. Idag har jag varit i skolan till klockan 2. Vi tittade film hela sista lektionen, kul när man kan titta riktiga ibland och inte bara faktafilmer. Sen stack jag hem, städade lite för att få månadspeng dels. Sedan iväg och klippte mig, det blev riktigt bra om jag får säga det själv. =)

Har varit med Ville och Love hela kvällen och nördat oss i COD. Hemma nu och tänker sova ut imorgon, gööttt! 


Ha d gott!


new hairstyle  

Presentation


En blogg där jag skriver lite allmänt om vad som händer i mitt liv just nu.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards